28. mai 2012

På en liten snurr- herlige skjørt til små prinsesser!



Jeg er helt hekta på å sy herlige snurre-skjørt om dagen. Like moro som jeg syntes det er å sy dem, syntes datteren min det er å snurre rundt med skjørtene på!

Freshe ugleskjørt i rosa, lilla og oransje. Nydelige små skjørt med epler og pærer. Uansett farge og stil er de herlige å ha på - og inviterer som regel til en dans eller to på stuegulvet!




Likte du snurreskjørtene? Jeg syr på bestilling når jeg har tid og lyst. Ta kontakt dersom du har ei lita prinsesse som elsker å snurre!

2 kommentarer:

  1. Hei. Fine skjørt. Hvor mye tar du for disse?? En ting til,,,dukkehuset, det va jo bare helt fantastisk. Er på utkikk etter,,,, tips om nettsider hvor eg kan få tak i ,,event slikt du har??

    Sunshine

    SvarSlett
  2. Hei, hyggelig at du liker skjørtene! Prisen avhenger litt av hvilke stoffer man velger, men jeg tar rundt 175,- for skjørt under str 104 og 200,- for 104 og oppover.

    Dukkehuset er desverre utsolgt!

    SvarSlett